تعمیر لوازم خانگی در تبریز | پکیج / لباسشویی / یخچال فریزر / آبگرمکن / بخاری

تعمیر لوازم خانگی در تبریز پکیج دیواری و زمینی، لباسشویی، یخچال فریزر، آبگرمکن، بخاری تعمیرکار لوازم خانگی برقی در محل کار،تعمیر لوازم خانگی خانه نصاب لوازم خانگی شهر تبریز 09143039646


۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

سرویس نصب تعمیرات پکیج دیواری در تبریز تمامی برند ها

سرویس نصب تعمیرات پکیج دیواری در تبریز تمامی برند ها

ایرادهای پکیج دیواری تعمیرات پکیج در تبریز
تعمیرکار پکیج دیواری در تبریز
تنظیم فشار پکیج دیواری ایران رادیاتور بوتان و تمامی برند ها
سرویس نصب  تعمیرات پکیچ دیواری در تبریز

پکیج دیواری
پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شو فاژ ها را در زمستان فراهم می کند . استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه مرکزی مزایای بسیاری دارد .پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلا محسوس نیست . روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و همه مهمتر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است.از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد. کلیه دستگاه های پکیج های گرمایشی دیواری در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند و دارای گارانتی و نصب رایگان ( همه موارد طبق دستورالعمل شرکت اصلی ) می باشند.
ویژگی ها :

آب گرم فوری و دائم بدلبل گرمایش لحظه ای آب

کم حجم نسبت به سیستم های موتورخانه ای

در هر فضا بصورت مستقل نصب می شود

راندمان بالا و حفظ محیط زیست

    • نمایندگی مجاز در تبریز
    • شنبه ۲۲ آبان ۹۵

    سرویس و تعمیرات آبگرمکن دیواری در محل تبریز تمامی برند ها

    سرویس و تعمیرات آبگرمکن دیواری در محل تبریز تمامی برند ها

    ایرادهای آبگرمکن دیواری تعمیرات آبگرمکن دیواری و زمینی در تبریز
    سرویس و تعمیرات آبگرمکن دیواری در محل تبریز

    راهنمای خرید آبگرمکن * سوخت تمیز و ارزان : اگر هزینه و دسترسی به سوخت برای شما اهمیت دارد ، هنگام خرید به نوع سوخت آبگرمکن توجه کنید . به طور متداول ، آبگرمکن ها در انواع گازی ، نفتی و برقی عرضه می شود . گاز در مقایسه با سایر سوخت ها ، سوختی تمیز و ارزان می باشد که در کشور ما در اکثر نقاط در دسترس می باشد .

    ایمنی : اگر ایمنی خانواده تان برایتان اهمیت دارد و می خواهید با خیالی آسوده از آب گرم استفاده کنید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که علاوه بر سیستم های ایمنی استاندارد ، به شیر اطمینان و کلید حرارتی نیز مجهز باشد . دقت و سخت گیری در انتخاب لوازم خانگی ، ایمنی خانه و خانواده شما را تضمین می کند .

    دوام دستگاه : نشان استاندارد ملی بر روی آبگرمکن نشانگر دوام و کیفیت دستگاه می باشد . داشتن استاندارد ملی برای تمام دستگاههای گازسوز و داشتن برچسب انرژی برای تمام آبگرمکن های دیواری الزامی است . همچنین تایید سازمان های معتبر داخلی و خارجی دیگر ، مانند استاندارد کیفیت اروپا (CE) کیفیت بالای دستگاه را نشان می دهد .

    آب گرم فوری : اگر می خواهید به محض باز کردن شیر آب ، آب گرم داشته باشید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که آب را فوری و در هنگام استفاده گرم کند. به این ترتیب ، هیچ وقت معطل گرم شدن آب نمی شوید .

    آب گرم مستمر : اگر می خواهید هیچ وقت موقع استحمام آب سرد نشود حتی وقتی که چند نفر پشت سر هم از حمام استفاده می کنند ، آبگرمکنی انتخاب کنید که آب گرم دایمی در اختیار شما قرار دهد . پیشنهاد می کنیم در این حالت از آبگرمکن با مخزن بزرگ و یا آبگرمکن دیواری با ظرفیت حرارتی بالا استفاده کنید .

    • نمایندگی مجاز در تبریز
    • شنبه ۲۲ آبان ۹۵